INEX hledá posilu do svého týmu!

9.12.2015

Zajímá tě mezinárodní dobrovolnictví a máš s ním zkušenosti? Mluvíš plynně anglicky či dalšími jazyky? Pracuješ pečlivě, svědomitě a systematicky? Pokud ano, tak hledáme právě tebe na pozici:KOORDINÁTOR/KA VYSÍLÁNÍ DOBROVOLNÍKŮ DO ZAHRANIČÍ NA DLOUHODOBÉ PROJEKTY. CV a motivační dopis zašli do 20. 12. 2015!

Koordinátor zajišťuje vyslání cca 30 dobrovolníků ročně na projekty středně a dlouhodobého dobrovolnictví (MTV/LTV) a je zodpovědný za vysílání dobrovolníků na projekty Evropské dobrovolné služby (EVS) do zahraničí (cca 16 vyslaných ročně) a hostování v ČR (2 ročně).

Pracovní náplň:

KOORDINACE VYSÍLÁNÍ DOBROVOLNÍKŮ NA DLOUHODOBÉ PROJEKTY V ZAHRANIČÍ
komunikace s uchazeči,
zpracovávání přihlášek od zájemců, komunikace se zahraničními přijímajícími organizacemi,
zadávání a aktualizace projektů v databázi,
správa webových stránek – aktualizace informací pro dobrovolníky,
spolupráce na přípravě dobrovolníků před odjezdem na projekt – přípravná školení, smlouvy,
sběr a vyhodnocování dotazníků dobrovolníků a tvorba statistik,
propagace projektu – online, prezentace, tištěné materiály,
koordinace stážistů pro výpomoc s vysíláním dobrovolníků do zahraničí

KOORDINACE EVROPSKÉ DOBROVOLNÉ SLUŽBY
komunikace s uchazeči, komunikace s organizacemi v zahraničí, příprava smluv
psaní projektu a žádosti o grant, 
zajišťování víz a pojištění, vedení a kontrola rozpočtu projektů, vypracování závěrečné zprávy
průběžná supervize dobrovolníků, průběžná evaluace práce a spolupráce s týmem
zajištění ubytování, mentorů a kurzu češtiny
komunikace s Domem zahraniční spolupráce, účast na školeních a kulatých stolech, 
přehled o programu Erasmus+, spolupráce na projektech organizace – realizace, reportování

TÝMOVÁ SPOLUPRÁCE DLE POTŘEB ORGANIZACE
spolupráce na aktivitách organizace (strategických, propagačních, fundraisingových)
podíl na přípravě tiskovin sdružení ve spolupráci s PR koordinátorem – příprava textů, shromažďování příspěvků, podíl na propagaci dobrovolnických programů
účast na poradách týmu a celé organizace
zajištění provozu kanceláře – nákup kancelářských potřeb/vybavení, správa IT vybavení, kontrola pravidelného úklidu apod.

Očekáváme:
VŠ/SŠ vzdělání
min. 2 roky pracovní praxe, v oblasti EVS výhodou
dobré komunikační dovednosti jak v ČJ tak v AJ slovem i písmem, proaktivní a zodpovědný přístup, schopnost pracovat pod časovou zátěží, soustředění na detail, systematičnost, pečlivost
znalost práce na PC (Google Tools, MS Office, zkušenosti s databázemi vítány), psaní všemi deseti
zkušenost s dobrovolnickými projekty nebo aktivitami

Nabízíme:
pracovní úvazek na 0,8 HPP (s možností navýšení v budoucnu), nástup nejpozději 1. března 2016
samostatnou, dynamickou a smysluplnou práci s možností vlastního rozvoje
využití jazykových znalostí, práce s mezinárodními partnery
inspirativní prostředí neziskové organizace s možností sebeuplatnění
vzdělávání v různých oblastech jak v ČR tak v zahraničí
flexibilní pracovní dobu s možností home office
stravenky

Výběrové řízení proběhne ve 3 kolech:
I kolo – výběr ze zaslaných CV – zasílejte do 20. 12. 2015 včetně
II kolo – vybraní kandidáti na základě CV obdrží k vypracování emailem 3 úkoly s časovou dotací 3 dny
III kolo – finální kandidáti budou pozvání na pohovor v týdnu 11-15.1.2016.

Pokud Vás pozice zaujala, zašlete prosím životopis a motivační dopis (max. 1 strana A4) na adresu inexsda@inexsda.cz nejpozději do 20. 12. 2015 (včetně).

Zdroj: INEX-SDA